AZ WEB

NanWick Windows Uninstaller 1.0 - حذف ویندوز نصب شده بر روی رایانه - ۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

NanWick Windows Uninstaller 1.0

حذف ویندوز نصب شده بر روی رایانه

 فرض کنید که شما دو ویندوز (7 و 8) را کنار یکدیگر نصب کرده اید اما بعد از مدتی می خواهید که یکی از این دو ویندوز را پاک کنید. برای حذف یکی از ویندوزها شما باید ابتدا درایو ویندوز مورد نظر را فرمت کنید و یا فایل های مربوط به ویندوز را پاک کنید. سپس باید فایل Boot.ini را نیز ویرایش کنید. اما روش ساده تری هم برای این کار وجود دارد. Windows Uninstaller نام ابزار کم حجم و فوق العاده ای است که به شما اجازه می دهد تا به راحتی یکی از ویندوزها را پاک کنید. همچنین این برنامه به صورت خودکار منوی بوت را نیز ویرایش می کند و دیگر نیازی نیست که شما فایل Boot.ini را ویرایش کنید .


موافقین۰ مخالفین۰
sepehr shop
ادامه مطلب
شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۵۵ ب.ظ
معرفی بهترین سایت‌های کوتاه کننده‌ لینک

معرفی بهترین سایت‌های کوتاه کننده‌ لینک - ۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

معرفی بهترین سایت‌های کوتاه کننده‌ لینک

هم اکنون سایت های کوتاه کننده لینک در بین وبلاگ نویس ها جای ویژه ای را برای خود باز کرده اند،توسط این سایت ها می توانید لینک های طولانی را به لینک های چند کاراکتری تبدیل کنید.

همچنین دیگر لازم نیست برای انتشار مطالب تان در تویتر،فیس بوک و … که دارای پست های 140 کاراکتری هستند،دست به کارهای عجیب و غریب بزنید ! فقط کافیست لینک پست های تان را در یکی از سایت های زیر وارد کنید و یک لینک کوتاه شده دریافت کنید و از آن در انتشار لینک مطلب در شبکه های اجتماعی استفاده کنید.


موافقین۰ مخالفین۰
sepehr shop
ادامه مطلب
شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۰۹ ق.ظ