AZ WEB

انتقال فایل با دوستانتان از طریق مرورگر وب ، بدون نیاز به آپلود

انتقال فایل با دوستانتان از طریق مرورگر وب ، بدون نیاز به آپلود - ۴ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

انتقال فایل با دوستانتان از طریق مرورگر وب ، بدون نیاز به آپلود!

برای انتقال و یا اشتراک گذاری فایل با دوستان خودتان چه راهی می‌شناسید؟ به طور ما فایل مورد نظرمان را در سایت‌های میزبانی فایل ، آپلود می‌کنیم (از معروفترین سرویسهای ایرانی میتوان به PicoFile و Persiangig و معمول‌ترین سرویس‌های غیروطنی میتوان به  Google Drive یا Dropbox اشاره کرد) .

اما یک مشکل همیشگی این است که شما ابتدا باید مدت زمانی را برای آپلود فایل صرف کنید و بعد لینک دانلود را برای دوست‌تان ارسال کنید تا او فایل مورد نظر را دریافت کند . خصوصا اگر فایل مورد نظر شما حجیم باشد این روند معمولا زمان بر و خسته کننده است . علاوه بر آن تقریبا همه سایتهای موجود دارای محدودیتهای مختلف در آپلود فایلهای شما هستند. مثلا تنها آپلود فایلهایی با پسوند مشخص را مجاز می دانند و یا فایلهای شما را تا حجم مشخصی برای دریافت در سرویس خود پشتیبانی می کنند! مثلا نهایتا یک گیگابایت.
خیلی از اوقات هم برای استفاده از این خدمات نیازی به پرداخت وجه و خرید اکانت و یا مشاهده تبلیغات اجباری دارید.

اما در این مطلب از #شاهوار قصد معرفی سرویس بسیار جالب و رایگان را به نام FilePizza داریم که بی‌شک راحت‌ترین و مطمئن‌ترین روش برای اشتراک گذاری فایلهای بزرگ و کوچک با هر پسوندی با دوستانتان است .


موافقین۰ مخالفین۰
sepehr shop
ادامه مطلب
دوشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۲۶ ب.ظ
آموزش تصویری نحوه داشتن دو اکانت کلش در بازی (اندروید)

آموزش تصویری نحوه داشتن دو اکانت کلش در بازی (اندروید) - ۴ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

آیا وقت زیادی دارید؟ دوست دارید یک دهکده دیگه هم داشته باشید و آن را هم پیشرفت دهید و خستگی بازی را کمتر حس کنید؟ دوست دارید برنامه ربات و هک های کلش آف کلنز را هم امتحان کنید ولی از ترس بن شدن و از دست دادن بازی ، جرات نمی کنید ؟ پس شما احتیاج به یک اکانت دیگر هم دارید ! ما در اینجا این کار را به شما آموزش می دهیم ! پس در ادامه مطلب با ما باشید ...


موافقین۰ مخالفین۰
sepehr shop
ادامه مطلب
شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۵، ۰۸:۲۳ ق.ظ

آموزش کامل بازی کلش اف کلنز - ۴ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

بازی کلش اف کلنز یک بازی آنلاین به سبک استراتژیک می باشد که کاربران زیادی را به خود جذب کرده که برای دو سیستم عامل اندروید و ای او اس ارائه شده و به طور رایگان در دسترس است.

Clash of clans تا جایی محبوب شده که برخی افراد آن را به عنوان شغل در نظر گرفته اند و با پیشروی و جمع آوری الماس و … اقدام به فروش اکانت بازی خود نموده و از آن کسب درآمد میکنند .
در این بازی دهکده خود را ساخته و رونق بخشیده و در جنگ های مختلف بر دیگر قبایل پیروز شوید. در این بازی اگر اصولی پیشرفت کرده و دیوار های خود را درست بنا کرده بر دیگر رقبا غلبه کرده و می توانید دشمنان را سرکوب کنید.باید حواستان را جمع کنید که زیاد وابسته نشوید بطوریکه به آن اعتیاد پیدا کرده و از کار و زندگیتان بیافتید! در ادامه با آموزش کلش آف کلنز همراه باشید .


موافقین۰ مخالفین۰
sepehr shop
ادامه مطلب
پنجشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۵، ۰۲:۰۵ ب.ظ