AZ WEB

دانلود Android Reverse Tethering 3.19.0.118 – اشتراک گذاری اینترنت کامپیوتر در اندروید

دانلود Android Reverse Tethering 3.19.0.118 – اشتراک گذاری اینترنت کامپیوتر در اندروید

حتما مطلع هستید که از اینترنت گوشی میتوان در کامپیوتر شخصی استفاده کرده و از طریق کامپیوتر به گشت و گذار در اینترنت پرداخت اما آیا عکس این هم ممکن است آنهم با کابل USB و بدون دسترسی به Wifi یا ۳G؟!! آیا میتوانیم از اینترنت ADSL کامپیوتر برای گوشی استفاده کنیم؟ پاسخ خیلی کوتاه است، بله.
در این پست نرم افزاری را به شما کاربران محترم معرفی خواهیم کرد که با کمک آن میتوانید اینترنت ADSL کامپیوتر را بدون نیاز به Wi-Fi به گوشی منتقل کنید و همانند زمانی که دیتای گوشی را فعال نموده اید به گشت و گذار در اینترنت با سرعت بالای ADSL بپردازید.
Android Reverse Tethering نرم افزار بسیار سودمند و رایگان است که با آن میتوانید اینترنت کامپیوتر شخصی خود را در دستگاه اندروید خود به اشتراک بگذارید، برای این منظور نیاز به فعال سازی Wi-Fi دستگاه نیست کافیست گوشی یا تبلت اندروید خود از طریق کابل USB یا Bluetooth به کامپیوتر وصل کنید و از حداکثر سرعت ADSL کامپیوتر در گوشی و تبلت خود بهره مند شوید.
Android Reverse Tethering خصوصا برای آن دسته از عزیزانی که به هردلیلی به مودم Wi-Fi دسترسی ندارند شدیدا توصیه می شود. این برنامه از دو قسمت تشکیل شده که فایل اول را در ویندوز و فایل دوم که یک نوع فایل اندرویدی است را در گوشی/تبلت اندروید خود نصب کرده و از آن دو بعنوان یک واسط اینترنت در دستگاه اندروید خود استفاده می کنید.

 

پیش نیازها:

  1. این برنامه فقط بر روی گوشی/تبلت های Root شده قابل اجراست پس لازم است پیش از استفاده دستگاه شما Root شده باشد (برای Root کردن دستگاه میتوانید از Kingo Android Root استفاده کنید)
  2. برای شناسایی و برقراری ارتباط با دستگاه شما توسط Android Reverse Tethering لازم است درایورهای گوشی/تبلت در ویندوز نصب شده باشد ( درایورها مناسب با دستگاهتان را میتوانید از پایین همین پست دانلود کنید)
  3. گزینه USB Debugging دستگاه را فعال کنید ( چگونه گزینه USB Debugging را فعال کنم؟ )

 

آموزش نصب و راه اندازی:

  1. نرم افزار بدون نیاز به نصب است، محتویات بسته دانلودی را استخراج و در جایی کپی کنید
  2. گوشی یا تبلت را با کابل USB به رایانه وصل کنید
  3. فایل AndroidTool.exe را اجرا کنید، در بخش Select a Device نام دستگاه خود را انتخاب کنید
  4. بر روی دکمه Connect کلیک کنید و تا انتهای مراحل اتصال صبر کنید (اگر اولین باریست که برنامه را اجرا میکنید، Android Reverse Tethering آخرین نسخه رابط اندرویدی برنامه تحت عنوان Usb tunnel را بصورت خودکار بر روی دستگاهتان نصب خواهد کرد ( و یا میتوانید فایل Tracetool service.app (برنامه Usb tunnel) را از درون پوشه نرم افزار به گوشی منتقل و آنرا نصب کنید)
  5. در صورت اتصال موفق صفحه اتصال مخفی شده و آمار تبادل اطلاعات در گوشی ظاهر می شود.
  6. مرورگر دستگاه را گشوده و از اینترنت پرسرعت در گوشی استفاده کنید.
  7. بعد از اتمام کار پیشنهاد می شود دوباره بر روی دکمه Connect که اینبار به Disconnect تغییرنام یافته است کلیک کنید.

توجه:

  1. با اجرای Usb tunnel برنامه SuperSU دستگاه پیامی مبتنی بر اجازه دادن دسترسی Root به Usb tunnel برای شما نمایش و درخواست تائید میکند، گزینه Grant را انتخاب کنید.
  2. هرگاه به هر دلیلی پس از کلیک بر روی دکمه Connect نرم افزار Reverse Tethering موفق به برقراری ارتباط با Usb tunnel نشد:
    1. یک مرتبطه آنرا بسته و دوباره باز کنید،
    2. درصورت تدام شکست در برقرار ارتباط سرویس Usb tunnel را یکبار Stop و دوباره اجرا کنید (برای Stop کردن Usb tunnel منوی بالای دستگاه را پایین کشیده اگر برنامه Usb tunnel اجراست چندلحظه انگشت خود را بر روی آن نگه داشته و در منوی باز شده گزینه“App Info” یا “اطلاعات برنامه” را انتخاب کنید سپس در فرم دوم گزینه “Force Stop” یا “ایست اجباری” را انتخاب کنید)
  3. اگر از Play Store گوشی/تبلت نیز استفاده میکنید برای گرفتن اجازه دانلود، اپلیکشن HackConnectivityService.apk را پیش از فشردن دکمه Connect بر روی گوشی/تبلت نصب کنید.
  4. این ابزار با برنامه های “CrossBreeder” ,و “adaway” و هربرنامه دیگری که localhost گوشی/تبلت را تغییر میدهند سازگاری ندارد.
  5. اگر دستگاه شما در اگر دستگاه شما در جعبه کشویی Select a Device لیست نشد:
    1. مطمئن شوید که Usb debugging دستگاه فعال است ( چگونه گزینه USB Debugging را فعال کنم؟ )
    2. بعضی وقت ها هم ممکن است ابزار ADB به درستی کار نکند که میتوانید در برنامه Reverse Tethering از سربرگ Tool بر روی دکمه “Kill ADB” کلیک و آنرا ببندید
    3. شاید درایور دستگاه شما به درستی نصب نشده باشد، دراینصورت با مراجعه به پایین همین پست درایور مناسب دستگاه خود را دانلود و نصب کنید.
    4. هنگامی که دستگاه را با کابل USB به رایانه وصل میکنید ویندوز میتوانید آنرا به عنوان یک “Media Transfer Protocol” (MTP) یا “Picture Transfer Protocol” (PTP) شناسایی کنید، موقع وصل کردن دستگاه به رایانه پیامی درون دستگاه ظاهر میشود، آنرا انتخاب کرده و این پیام را تغییر دهید.
      • بعد از اینها برای بررسی اینکه آیا دستگاه لیست میشود یا خیر بر روی دکمه Refresh کلیک کنید یا یکبار برنامه را بسته و باز کنید.
      • اگر باز دستگاه لیست نشد با کابل USB دیگه ای دستگاه را به رایانه وصل کنید یا کابل درگاه های USB را تغییر دهید

موافقین۰ مخالفین۰
دسته: معرفی ,
برچسب ها : , ,
۱۷۱۵ بازدید
sepehr shop
دوشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۵، ۰۲:۵۳ ق.ظ

نظرات

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی